Thursday, May 10, 2012

setelah sekian lama aku menghilang... :)

hye.. sameqkom kpd viewer blog towk .. lamak x update blog. xda masa maok on9.. huh .. bnyk kisah menalda aku .:) aq hadapidgn tabh. kerna itu memh lumrah alam... mcm2 terjadi lam idup aku.:) :( :D 
aku dah x ngn ny lagik . harap ny selalu maaf kn aku . aku tggl kn kwu ukan sbb aku dah ada owg lain . memg xda niat lgsung pun . tp xhal lah . aq trimak jak . kwu maok bencik aku ka x.. terserah. aku harap kwu jumpa an owg yg lebih bait dari aku .... 


xmaok ceta sedih2. mulakn dgn gaya hidup baru .. ada peneman bru dalam hidup ku. :) aq xsangka ny carik aq balit, setelah sekian lamk xbetego n lgsung xpenah tgga ny. ingat dah kiamat dunia towk. hahaha!! btw.. aq gembira gilak2. ada juak rasa miss ngn ny .. bencik ada juak . kalau di pk2 hal dolok. tp, malas lah maok ungkit. owg dah maok kwn an kta.. kta trimak lah. boh jual mahal gilak . mena x?? hehe .. aq was2 bena ny. pahal ny pandey carik aq gyk?? saja maok ngcoaq atau nang ikhlas maok berbait an aq ...... argh!! malas pk lah. aq tetap ngnpendirian aq . aq hargai owg yg syg an aku .. n aku ukan owg yg suka pendam atau dendam perasaan bencik an owg. aq marah pun .. kejap jak . ehe, I LOVE HIM SO MUCH !!

No comments:

Post a Comment

Purple Heart BackgroundPurple Heart BackgroundMario Walking